שיער אדום ולמי הוא מתאים. כל הגוונים והטיפים שאת צריכה לדעת

בשיתוף WELLA

7.3.2021 / 7:00

לא משנה מהו גוון העור שלך, שיער אדום, על שלל גווניו יתאים לך ויהיה סקסי ולוהט, רק צריך לדעת מה הכי מתאים לך, ומהן האפשרויות העומדות בפניך. לפני שאת בוחרת צבע - זו הכתבה שכדאי לך לקרוא

אישה עם שיער אדום. ShutterStock
סקסי ולוהט/ShutterStock

רק מעטים ברחבי העולם זכו להיוולד עם שיער ג'ינג'י, אז איך זה שאנחנו בכל זאת רואים אותו בכל פינה? אולי כי מדובר באחד הצבעים האהובים והלוהטים ביותר, כזה שכמעט כל אישה מתנסה בו מתישהו, לפחות פעם אחת בחייה. האמת, זה לא מפתיע - שיער אדום מחמיא לרוב גווני העור, מבליט עיניים ירוקות וכחולות ומאיר עיניים בגוונים חומים. האדום הוא פשוט צבע שאי אפשר להתעלם ממנו - פלא שכולן רוצות אותו?

אם גם את החלטת שהגיע הזמן להיות חלק מהסטייל הזה נשארה לך רק בחירת הגוון. מחציל עמוק ועד לבלונד אדמדם בגוון תות, ישנה קשת בלתי נגמרת של אדומים, כתמתמים, ג'ינג'ים וגווני ביניים בסגנון חמרה וטרה-קוטה. כדי שלא תלכי לאיבוד בין הגוונים, יצרנו עבורך את המדריך המושלם לבחירת האדום הנכון.

שיער אדום. ShutterStock
איך בוחרים את הגוון המושלם?/ShutterStock

בין אם העור שלך בהיר, בגוון בינוני או כהה, ההחלטה הראשונה שעלייך לקבל היא האם את רוצה צבע שיתמזג בהרמוניה עם עור הפנים וייתן לך מראה רך ומלאכי, או שאת מעדיפה את השיער שלך בוהק ולוהט, כזה שגורם לכולם לסובב את הראש ומבליט את תווי הפנים אפילו יותר. לאחר שהחלטת מה הסגנון שלך, נעזור לבחור לך גוון לשיער:

שיער אדמדם יחמיא לעור בהיר ויבליט את הוורדרדות הטבעית בלחיים ובשפתיים. הגוונים שמחמיאים לעור בהיר הם בוהקים וכתמתמים, שכן הם מהווים קונטרסט לעור וגורמים לתווי הפנים שלך, כמו גם לעיניים, לבלוט. אם את מחפשת מראה מלאכי ורך, נסי גווני בלונד אדמדם עדינים וטבעיים, כאלו שיתמזגו בטבעיות עם העור שלך ויגרמו לו להראות פורצלני. מדובר בגוון שנע בין בלונד לנחושת או לתות ואהוב על כוכבת משחקי הכס סופי טרנר (סאנסה) והשחקנית ג'סיקה צ'סטיין. צבע שמתאים במיוחד לאלו שרוצות להתנסות עם האדום בפעם הראשונה.

אם את רוצה ליצור מראה לוהט של שיער אדום, כזה שממסגר את הפנים וגורם לעיניים ולשפתיים לבלוט במיוחד, לכי על גווני אדום חמימים, שנעים מקינמון ועד לאדום חמרה או נחושת. אפשר לראות אותם על כוכבות כמו כריסטינה הנדריקס וסינתיה ניקסון (קולסטון ערכה לצביעת שיער 77/44 אדום נחושת עוצמתי). מדובר במראה סקסי ועל-זמני, שאהוב על שחקניות הוליוודיות ולעולם לא יוצא מהאופנה.

סופי טרנר. ShutterStock
מושך גם את הכוכבת הכי גדולות בהוליווד. סופי טרנר/ShutterStock

עור פנים בגוון ביניים - נראה נפלא בשילוב עם שיער בשילוב גוונים אדומים. הלוק שמתקבל מתוחכם ובולט, ומתאים לכל ימות השנה. גווני נחושת מוזהבים, כמו אלו שאהובים על השחקניות בלייק לייבלי וקייט מארה, ישתלבו בהרמוניה עם עור בגוון בינוני ויגרמו לו להראות שזוף יותר וללוק שלך להראות נטול מאמץ ומאופק.

למראה בולט שאי אפשר להתעלם ממנו, נסי גווני אדום בורגונדי ובורדו דוגמת אלה של ג'וליה רוברטס ואמה סטון (קולסטון ערכה לצביעת שיער 66/46 אדום דובדבן). צבעים שיעמיקו את גוון העור ויגרמו לעיניים להראות בהירות יותר. חוששת משינוי דרסטי? תוכלי לשלב גוונים דקים - בבורדו עמוק אם השיער שלך חום כהה או בגווני נחושת בשיער בהיר, למראה אופנתי ורב ממדי.

שיער אדום ג'וליה רוברטס. ShutterStock
ג'וליה רוברטס סטייל/ShutterStock

יש לך גוון עור כהה? עור כהה נראה נפלא בשילוב עם שיער אדום. בין אם את מחפשת מראה קלאסי ואלגנטי או לוק זוהר ומסובב ראשים, אין כמעט גוון שלא יחמיא לך. את יכולה לנסות גוון אדום לוהט, או אדום דובדבן, כזה שיוצר קונטרסט טרנדי במיוחד, בסגנון כוכבות פופ כמו ריהאנה וזאנדיה, עם אדום אש או דובדבן (למשל קולסטון ערכה לצביעת שיער 55/46 אדום אקזוטי), או לבחור בחציל עמוק ואצילי, שייתן לך מראה מתוחכם ומאופק יותר. בכל מקרה, הימנעי מגוונים כתמתמים, שכן הם עלולים ליצור קונטרסט חד מדי. במקום זאת, חפשי גוונים שיוסיפו אור לפנים ויחמיאו לגוון העור שלך.

לא משנה אם את מעדיפה לוק בוהק שמסובב ראשים או אדום רך ומעודן, מדובר בצבע שיגרום לך לבלוט וללא ספק יביא איתו שינוי מרענן - בין אם תחליטי על צביעת כל השיער או תוספת של גוונים, הגיע הזמן להבין את מה שמיישמות כל הכוכבות שאוהבות אופנה וסטייל: כל אחת חייבת לנסות שיער אדום, לפחות פעם אחת בחיים.

אדום. WELLA,
אדום/WELLA
בשיתוף WELLA
  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully