מה עושים כשאת ב-Bad Hair Day ובקרוב יש לך זום? 4 טיפים שיצילו את המצב

בשיתוף WELLA

7.2.2021 / 14:00

בשנה האחרונה השתתפנו באינספור שיחות זום, מה שהכריח אותנו לסדר את הלוק של השיער גם אם בפועל אנחנו נשארות בפיג'מה. אבל מה קורה כשהתלתלים לא מסתדרים ואיזה טריק אפשר לגנוב מהכוכבות של הוליווד? כל התשובות שחיפשת

יום שיער גרוע. ShutterStock
לכולנו יש ימים כאלו/ShutterStock

2020 היא השנה בה חוסר השגרה הפך לשגרה החדשה, וכולנו שינינו את סדר היום וסגנון החיים שלנו בצורה כזו או אחרת. חלקנו נטשנו את הג'ינס לטובת הטרנינג, רובנו פישטנו את שגרת האיפור שלנו והשקענו בקרמים ומסכות פנים וכולנו הבנו בסופו של יום שמצד אחד אנחנו לא מוכנות לוותר על הנוחות, אך מצד שני אנחנו רוצות להראות טוב גם בבית, בעיקר בגלל השחקן החדש שהשתלט על חיינו: הזום.

בשיחות זום אנחנו כל הזמן נמצאות במצב של "רגל פה, רגל שם" - רוצות להיות בפיג'מה כל היום, אבל מחליפות רק לרגע לחולצה יפה. מסתובבות עם מסיכת חימר על הפנים ואז רצות לשים קונסילר ומסקרה. למזלנו, לפחות בכל הנוגע לשיער יש פתרונות שאפשר ליישם ממש בכמה דקות - כדי להגיע לפגישה שמתקיימת על המסך בלוק מושלם. אז הנה כמה אתגרים שאנחנו נתקלות בהם בכל הנוגע לטיפוח השיער והפתרונות המומלצים לכל מצב.

אישה מול מחשב. ShutterStock
איך תגיעי לזום מושלמת?/ShutterStock

האתגר: שוונצים

בין אם החלטת לעשות קוקו או להישאר עם שיער פזור, כשהשיער מלא שוונצים קופצים, המראה מיד הופך למרושל. הפתרון במקרה הזה סופר פשוט - מתיזים על השיער ספריי WELLAFLEX מקבע ממרחק של כ-20 ס"מ ו"מלטפים" אותו בעזרת האצבעות, עד לקבלת מראה חלק. אם השיער סורר במיוחד מתיזים עוד ומסרקים בעזרת מסרק צפוף, עד שהלוק נראה חלק ומבריק, מושלם למצלמה של הזום.

האתגר: שורשים

שורשים לבנים או להיפך - כהים, יכולים להרוס גם את מראה השיער המטופח ביותר. אם לא היה לך זמן להגיע למספרה או לצבוע לבד בבית, אבל את לא מוכנה לתת לאף אחד לראות את זה, כסי את השורשים בעזרת ספריי טאצ' אפ לכיסוי שורשים 3 שניות, תרסיס המגיע בשישה גוונים ומאפשר לך לכסות את השורשים בשלוש שניות בלבד. פשוט התיזי על שורשי השיער ועסי בעדינות עד שהשיער נראה מושלם ואחיד. הכיסוי הוא זמני ויורד בחפיפת השיער הקרובה

שורשים שיער. ShutterStock
איך מסתדרים עם השורשים?/ShutterStock

האתגר: תלתלים סוררים

תלתלים תמיד מצריכים מאתנו קצת יותר עבודה. בין אם מדובר בייבוש עם דיפיוזר או מציאת הקרם הנכון, שיגרום לכל תלתל להראות עגול ומוגדר. למרות שהדרך הטובה ביותר לתלתלים מושלמים היא טיפול ישר אחרי המקלחת, לפעמים אנחנו חייבות עזרה באמצע היום. אם יש לך כמה דקות והתלתלים שלך נראים שטוחים ולא מוגדרים, את יכולה לרענן את המראה ברגע בעזרת מוס לעיצוב. פשוט פזרי את המוס לאורך התלתלים (בעיקר אלו שממסגרים את הפנים, שכן הם אלו שרואים בזום) וגלגלי כל תלתל סביב האצבע עד שהוא מוגדר ועגול. אם את רוצה תוצאה טובה יותר אפילו, ויש לך שתי דקות נוספות, הרטיבי מעט את התלתלים במסגרת הפנים או התיזי עליהם בשפריצר מלא במים לפני מריחת המוס.

אישה עם תלתלים. ShutterStock
מה עושים כשהתלתלים סוררים?/ShutterStock

האתגר: השיער פשוט לא מסתדר

אם ישנת עם שיער רטוב וקמת עם לוק פרוע, אספת אותו במשך שעות ארוכות ועכשיו הוא מסרב להסתדר, או שאולי התלתלים פשוט החליטו למרוד. לפעמים זה בכלל לא משנה מה נעשה, זה פשוט לא הולך. במקרים כאלו אין פתרונות קסם (פרט לחפיפה, ייבוש ועיצוב), אבל אם אין לך זמן ואת פשוט חייבת להראות מהודקת ומסודרת בתוך דקות, נסי את הפתרון הטרנדי אליו פונה כל כוכבת הוליוודית שמכבדת את עצמה: קוקו נמוך, מהודק ומדויק, עם שביל מושלם באמצע. לקבלת המראה, צרי שביל במרכז הראש, הניחי מעט ג'ל לעיצוב ישירות על השיער וסרקי עם מברשת או מסרק צפוף עד להידוק מושלם וחלק. אספי את השיער בקוקו נמוך וכנסי לזום - אף אחד לעולם לא יידע שרק לפני רגע היית במלחמה מול השיער שלך.

ג'סיקה אלבה שיער. ShutterStock
מה עושים כשהשיער לא מסתדר? קוקו נמוך עם שביל באמצע/ShutterStock
זום. WELLA,
זום/WELLA
בשיתוף WELLA
  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully