חובה להכיר: הטרנדים שהולכים לשלוט בעולם השיער ב-2021

בשיתוף WELLA

18.2.2021 / 8:00

מוכנה לשנה החדשה? הנה כמה אפשרויות שתוכלי לבחור מתוכן וליישם לבד בבית. איזה צבע מתאים לך ומי הכוכבות שמובילות כל טרנד? בואי לגלות

עיצוב שיער. ShutterStock
מה תפור עלייך?/ShutterStock

סוף סוף נגמרה לה שנת 2020, אמנם זה עדיין לא אומר שאנחנו מסיימים את התקופה המאתגרת שעברנו, אבל 2021 ללא ספק תביא איתה תקוות וחלומות, יחד עם רצון להתחדש, להתרענן ולשנות.

לוק חדש הוא ללא ספק אחת הדרכים הטובות ביותר להרגיש את אותה תחושה שהכל פתוח בפנינו ושדברים טובים עומדים להגיע. אם יש משהו שלמדנו מהשנה ממנה אנחנו נפרדים הוא שאין שום סיבה לחכות לתור אצל הספר כדי לרענן את הלוק. כל מה שצריך הוא ערכת צביעה של קולסטון והחלטה - איזה מהטרנדים הגדולים שהולכים לסחוף את עולם השיער ב-2021 את רוצה לנסות. הנה כמה מהם:

גוונים עבים שממסגרים את הפנים: כולנו שמענו על הקאמבק של שנות ה-90, עם נעלי הדוקטור מרטינס, האיפור המטאלי וחולצות הפלאנל המשובצות. טרנד נוסף שעומד לכבוש אותנו בסערה הוא לוק שני הפסים העבים הבהירים, כמה גוונים מהגוון הטבעי שלנו, שממסגרים את הפנים. בלה חדיד הייתה אחת הראשונות להתאהב בלוק, אותו היא מציגה ללא הפסקה באינסטגרם ובחשבון הטיקטוק שלה, והמומחים מדברים על כך שמה שעודד את התפתחות הסגנון הוא פגישות הזום - בהן כולנו רוצות להאיר את הפנים ולמסגר אותן, כאשר הפוקוס כולו נמצא על החלק הקדמי של השיער. החדשות הטובות הן שמדובר בטרנד שאת לגמרי יכולה לעשות בבית והוא לא מצריך דיוק או טכניקה.

שלוש בחורות מאחורה. ShutterStock
מה נראה ב-2021?/ShutterStock

ערמוני: כשמדובר בשיער אדום ישנה קשת אינסופית של גוונים אשר כל אחד מהם מביא איתו סגנון ייחודי וטוויסט משלו. אם גם את מרגישה שהגיע הזמן ללוק לוהט וסקסי, תשמחי לגלות שהגוון הנכון לעונה הוא אדום ערמוני עמוק וחם. בין אם השיער שלך חלק, גלי או מתולתל, מדובר בצבע שמחמיא לעור בגוון בינוני עד כהה, מבליט עור פורצלן בהיר ובעיקר יגרום לעיניים כחולות וירוקות להיראות בוהקות ובהירות במיוחד.

קולסטון ערכה לצביעת שיער 5/5 / קולסטון ערכה לצביעת שיער 55/46

נחושתי: השיער האדום הבוהק המתאים במיוחד לבעלות גוון עור בהיר, עושה קאמבק מהרבה סיבות. אחת מהן היא לא אחרת מאשר סדרת הלהיט "גמביט המלכה", שהביאה לקפיצה עצומה במכירות של לוחות שח-מט ולכמות הנשים שרוצות את הלוק של עילוי השחמט - בת' הרמון, שפרצה לחיינו עם תספורת קצרה ומעוצבת בגוון כתמתם-נחושתי. רוצה לנסות? אל תשכחי לשלב חולצות עם צווארונים מיוחדים ומעילי רוח קלאסיים.

קולסטון ערכה לצביעת שיער 77/44

שיער נחושתי. ShutterStock
שיער נחושתי מתאים במיוחד לבעלות גוון עור בהיר/ShutterStock

שוקולד: הגוון שאף פעם לא יוצא מהאופנה, הופך העונה ללוהט, במיוחד בזכות הרצון שלנו לשדרג את המראה הטבעי. מדובר בגוון קל לתחזוקה, שמכסה בלי בעיה שורשים לבנים ומתכתב עם טרנד ה- Low Maintenance- שיער שדורש מינימום תחזוקה והשקעה ועם זאת מתהדר בצבע חם ועמוק, מחמם את גוון העור ומבליט את צבע העיניים.

קולסטון ערכה לצביעת שיער 6/7

גוונים בתלתלים: עד עכשיו התרגלנו לראות גוונים על שיער חלק או גלי, ועל המתולתלות נגזר לבחור בגוון יחיד שאפשר להן ליצור תלתלים מוגדרים. העונה אנחנו נראה יותר ויותר גוונים עדינים שמפוזרים ביעילות בין התלתלים - בעיקר בקצוות. סגנון שיוצר לוק רב ממדי ומעניין. במקרה הזה אין צורך בשינוי דרסטי והבדל של גוון עד שני גוונים בהחלט ייתן לך תוצאה שתגרום לכולם לסובב את הראש.

שיער דבש. ShutterStock
למי מתאים שיער דבש?/ShutterStock

דבש: אחרי כמה עונות בהן שלטו הבלונד-פלטינה ושיער בגוון אפרפר, הבלונד הנכון לעונה הוא חמאתי, קרמי ומזכיר לוק של גולשות חובבות ים, עם שיער נטול מאמץ שנצרב מעט בשמש ועם זאת מטופל, מבריק ובריא. היילי ביבר היא מחסידות הלוק, שמחמיא לכל גווני העור ומאיר את הפנים, גם ביום-יום ובעיקר בתמונות.

קולסטון ערכה לצביעת שיער 7/3

צבע אחיד: אחד הטרנדים הגדולים העונה לא מתקשר עם צבע ספציפי אלא דווקא עם סגנון צביעה. אמנם הגוונים הקלאסיים וגווני הבליאז', אותם גוונים שמתחילים רחוק מהשורש ומאירים את קצוות השיער, נשארים איתנו, אבל העונה ישנו שחקן חדש בתמונה - שיער ארוך, מלא ובוהק בגוון אחיד שמתאים לכולן. בין אם את אוהבת את הצבע שלך חום, אדום או בגווני הבלונד, העונה את יכולה לוותר על גווני השמש ולהשקיע בצבע אחד ובוהק לאורך כל השיער.

לא משנה באיזה מהטרנדים תבחרי ואם השינוי שתחליטי עליו יהיה משמעותי, כל שינוי בהחלט יביא איתו אנרגיה חדשה ומרגשת. זה הזמן לבחור ממגוון צבעי השיער של קולסטון ולזכות בלוק חדש במהירות, וללא מאמץ.

טרנדים. WELLA,
טרנדים/WELLA
בשיתוף WELLA
  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully