עשי זאת בעצמך: כל מה שאת צריכה לדעת על צביעת השיער בבית

בשיתוף WELLA

2.2.2021 / 14:00

בשנה החולפת יותר ויותר נשים הבינו כמה פשוט ומהיר להישאר בבית ולצבוע את השיער לבד. כמה טיפים חשובים מ-WELLA שיעזרו לך להתחיל

אישה צובעת את השיער. ShutterStock
אפשר גם לבד. צביעת שיער ביתית/ShutterStock

השנה האחרונה גרמה לרבות מאתנו לרצות לפשט ולייעל את שגרת הטיפוח. אחד הדברים המשמעותיים שנשים הבינו הוא שהן לא באמת צריכות להגיע למספרה בשביל עיצובים וטיפולים, אפשר לעשות הכל בבית. וכך, נראה שיותר ויותר נשים בוחרות לוותר על הנסיעה לספר, ולצבוע את השיער בעצמן. אפילו אלו שלא היו מוכנות לוותר על הביקור מתחילות להבין שהתהליך בעצם מהיר, לא מסובך, ומביא תוצאות מושלמות - גם מהבית.

מוכנות?

האורך כן קובע: טכניקת צביעת שיער ארוך ועבה שונה מצביעת שיער דק או קצר. שיער ארוך מאורך הכתפיים או עבה מאוד יצריך לעיתים קרובות שימוש ביותר מקופסת צבע אחת, כך שכדאי יהיה להצטייד בשתי קופסאות מראש. בנוסף, יש להתחשב גם במרקם השיער. אם השיערה עבה וגסה, היא תזדקק ליותר זמן כדי לקבל מעטפת צבע מושלמת. שיער דק, שבדרך כלל סופג צבע במהירות, זקוק לזמן צביעה קצר יותר.

ההכנות חשובות: שימי לב שתהליך צביעת השיער עלול להכתים, לכן רצוי לדאוג לביגוד מתאים ולפנות כל דבר שעלול להתלכלך מהצבע. כשאת מוכנה, עטפי את הכתפיים במגבת או בסינר צביעה ובנוסף, כדי למנוע הכתמה של עור הפנים והצוואר על ידי קרם הצביעה, מרחי מעט קרם לחות עשיר או וזלין על מסגרת הפנים בצמוד לקו השיער.

צביעת שיער ביתית. ShutterStock
כמה טיפים קטנים והכל יהיה בסדר/ShutterStock

יש פעולות שיהפכו את התהליך לפשוט ויעיל יותר: כדי למזער גירויים ועקצוצים מומלץ לצבוע את השיער יומיים או שלושה לאחר חפיפה - השומניות הטבעית של הקרקפת מגינה עליה. בנוסף, אל תוותרי על בדיקת האלרגיה על פי ההוראות על האריזה, וכמובן השתמשי בערכה רק על שיער יבש לחלוטין שכן מים משפיעים על הפורמולה ועל איכות הצביעה.

עבודה איטית ושיטתית משפרת את התוצאות: אל תתפתי לדלג על שלבים כדי לקצר את זמן הצביעה. אם תקפידי על כל השלבים על פי ההנחיות, הצבע שיתקבל יהיה עמוק, עמיד ובעיקר אחיד לכל האורך. הברישי את השיער ביסודיות וחלקי אותו לארבעה חלקים: שני חלקים במרכז הראש שמחולקים לחלק עליון ותחתון, ושני החלקים הנותרים בצידי הראש, ליד האוזניים. הפרידי בין החלקים בקליפסים, ערבבי את הצבע בהתאם להוראות בעזרת הכפפות המצורפות ושחררי חלק אחד. בחלק המשוחרר, חלקי את השיער לשבילים וצבעי בכל פעם מתחילת שביל, עד שתסיימי לעבור על כל השיער ביסודיות, תוך הקפדה להגיע לכל שערה ושערה. שימי לב למריחה בעיקר באזור השורשים וסביב מסגרת הפנים.

לאחר שהצבע נספג (על פי הזמן המצוין בהוראות), הרטיבי קצת את השיער ועסי את הצבע בידיים מתחת למים זורמים. השלימי את החפיפה עם שמפו פעמיים או יותר במידת הצורך, כדי לוודא שכל הצבע יורד ועד שהמים יהיו צלולים.

אל תפחדי להתנסות: בין אם את רוצה לרענן את הצבע הקיים או שמתחשק לך שינוי, אל תשכחי ליהנות מהתהליך. צביעת שיער היא פעולה פשוטה שמביאה איתה שינוי משמח ושיער מבריק בגוון חדש והתוצאה בסופו של דבר תגרום לך לחייך קצת יותר בכל פעם שתראי את עצמך במראה. גם אם את רגילה לצבע שלך ולא רוצה שינוי דרסטי, ריענון הצבע יגרום לך להרגיש כמו חדשה. ואם את מחפשת דרך לרענן את הלוק ולצחוק בדרך, את תמיד יכולה לעשות את השינוי יחד עם חברה טובה, למקסימום פאן בדרך לתוצאה המושלמת.

זכרי - שינוי קטן יכול לעשות הבדל גדול!

בשיתוף WELLA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully